Afhaalpunt Pakketdiensten

In onze dagbladhandel hebben wij samenwerking met verschillende pakketdiensten, wij doen er alles aan om deze service zo goed mogelijk te laten verlopen. Via deze weg willen u verder informeren over de verschillende mogelijkheden en oplossingen binnen deze diensten.

 

Onze pakketdiensten:

-DPD

-UPS

-B-Post/Kariboo

-Mondial Relais

 

Binnenbrengen van een pakket:

Wanneer u een pakket wenst binnen te brengen via onze Parcelshop vragen wij u vriendelijk het pakket steeds te voorzien van de juiste informatie die nodig is voor verzending. Bij firma’s kan dit gaan over een geldig retourticket met streepjescode, die wordt bijgeleverd bij uw bestelling of een retoursticker die u wordt aangeboden in ons Parcelshop, dit wordt dan ook duidelijk vermeld bij het aanmelden van uw retour bij de firma. In elk ander geval is het wellicht verplicht een eigen label aan te maken via de desbetreffende pakketdienst. De tarieven van dergelijke pakketdiensten vindt u steeds op hun website. Pakketen die niet voldoende of helemaal niet ingepakt zijn of geen geldig verzend/retourlabel beschikken worden NIET aanvaard in ons parcelshop! In ons parcelshop kunnen wij GEEN labels aanmaken voor onze klanten.

 

Afhalen van een pakket:

Wenst u een pakket af te halen in onze parcelshop?… Dat kan,… Bij het afhalen van een pakket bent u voorzien van volgende informatie:

  • Naam
  • Pakketdienst: DPD/UPS/Kariboo/Monidial Relais
  • Paspoort

– Pakketjes blijven na ontvangst van transporteur 14dagen beschikbaar in ons parcel shop!

Wanneer u niet beschikt over voldoende informatie, kunnen wij u pakket helaas niet terugvinden in ons systeem!

 

Het opvolgen van een pakket:

Al de pakketten die worden geleverd in ons parcelshop worden geleverd met een track & trace code, gelieve deze code in de gaten te houden. Wanneer u niet zeker bent of u pakket al is aangekomen in ons parcelshop gelieve dan contact op te nemen met de firma/persoon waarbij u dit pakket heeft besteld, zij brengen u wellicht verder op de hoogt.

 

 

Heeft u nog vragen betreffende een pakket?…

U kunt steeds contact opnemen via onze E-mail: gees.bart@telenet.be

 

Bij dringende problemen:

Telefonisch viaĀ  Tel: 053 832675

Klantendienst is geopend op ma-vrij van 7u tot 12u15 en van 13u30 tot 18u30 Za van 8u tot 12u en van 13u30 tot 17u30 Zon en feestdagen gesloten